Slik kan du finne passende profilartikler til bedriften din

Profilartikler er ypperlige å ha som bedrift, fordi du kan gi de ut til kunder,partnere og ansatte slik at de kan bruke de i hverdagen. Disse er ikke bare smarte å ha, de kan også hjelpe til med markedsføring av bedriften ettersom man kan ha trykke bedriftsnavn og logo på artiklene. 

Du kan finne en mengde av ulike profilartikler hos axonprofil.com, men hvordan velger man egentlig de rette produktene?

Hva trenger mottakeren?

Når du skal finne ut hva du skal bestille av profilartikler til bedriften din, så kan du prøve å tenke over hva mottakerne trenger. Det er mye større sannsynlighet at de bruker produktene dersom de er smarte og de kan hjelpe de i hverdagen. Hvis de liker produktene og bruker de ofte, så får logoen din flere arenaer å skinne på, og bedriften mer oppmerksomhet. Hvis bedriften deres holder til i Bergen, så er kanskje paraplyer et godt alternativ?

Artikler som passer til bedriften

En annen ting du kan tenke over når du velger profilartikler, er hva som kan passe godt til bedriften din. Det gir nemlig mye mer mening dersom artiklene dere gir ut har en eller annen sammenheng med varer dere ellers selver, eller industiren dere arbeider innenfor. Du kan for eksempel finne en rekke kjøkkenutstyr og forkle dersom dere jobber innen matindustrien, eller forskjellige sportsartikler hvis dette passer det dere driver med. 

Artikler med et budskap

Når man velger profilartikler til bedriften sin, så er det mulig å velge noe som uttrykker et spesielt budskap. Det har blant annet blitt mer og mer viktig at bedrifter er miljøbevisste nå til dags, og derfor velger mange artikler som kan brukes igjen og igjen, for å minske søppel og behovet for engangsprodukter. Eksempler på slike artikler er nett som kan erstatte plastikkposer, gjenbrukbare vannflasker, matbokser som varer lenge og termokrus til kaffen din. Disse artiklene, med din logo, kan hjelpe med å etablere dere som en mer bæredyktig bedrift. 

Profilartikler kan være veldig gode å ha i en bedrift, enten de skal gis til kunder eller til folk som jobber i bedriften. Fysisk markedsføring i form av reklameplakater på bussholdeplasser eller  bannere på bygninger for eksempel, kan være veldig dyrt. Profilartikler derimot, kan være mye rimeligere, og om du finner de perfekte produktene så er det mye større sannsynlighet for at mottakerne bruker de i offentligheten, og markedsfører for deg.